zondag 17 augustus 2014

Eén van die dagen

Hallo,

Ik houd al jaren een dagboek bij. Nee, dat is niet kinderachtig. In tegendeel! Het is fijn. Jezelf bij de les houden en je 'past me' uitlachen. Heerlijk.
Nu had mijn lieftallige Robin het idee om een stukje online te zetten. "Zet dit online! Je schrijft leuk!". Dus.. daar gaan we dan.. Hier, dames en heren, is een stuk dagboek geschreven door mij.. A.k.a depri, hormonale mij. Lachen jonge!



Lief dagboek,

Ja ja ja.. 3 maanden verder blablabla. Ik had nergens meer zin in. Ik kan niet meer normaal m'n kont uit die luie stoel halen. Zelfs nu niet. 6 weken vakantie, we zitten nu in de 5e week.. "Oh, Fleur, je hebt vast veel gedaan". Uh wat dacht je van NEE. Is het zo erg geworden met mij? Blijf ik altijd zo lui dankzij de genen van m'n vader? Bedankt pap. Slaat nergens op, weet ik.
En ik wéét dat ik van mezelf niet super actief ben, maar nu boeit het me gewoon zó weinig dat ik  er ook niks meer aan doe. Dat maakt me boos en sad. Kan ik ooit de 'Florence Sophie' worden die in mijn hoofd leeft? Die Slanker is met kleinere borsten, dicipline, doorzettingsvermogen, iemand met geld yada yada yada... Ik ben goddomme van een 'S' naar een 'M' gegaan! :'C 
Daarnaast maak ik me ook nog zo'n zorgen om mijn toekomst. Ik kan helemaal niks. Geen huishouden, niet kunnen koken, geen verstand hebben van geldzaken.
Mijn ware talenten heb ik wel ontdekt + twee bijpassende studies. 1. Filmacademie, 2. muziektheater. Lijkt me super tof hoor, maar het wordt toch niks. Goeie insteek zal je wel denken, maar zo zie ik het op het moment echt. Hopelijk waait dat over. 
Gelukkig heb ik Robin nog...
We zitten weer in Knokke trouwens. Tot nu toe luie dagen. Dr. Martens gescoord met mam met wat pyjama's. Erg blij mee. De doccies waren -50%! Mooi gedaan. 
Van de centjes die ze nog hebben, krijg ik toch nog mooie dingen. Mam wil, ondanks alles, kunnen blijven verwennen. 
Ik heb zó geen zin in komend schooljaar. Jippie... examenjaar.. Hé ik heb wel weer die havo-4 overleefd! Met gemak ook nog. En dat vind ik reden genoeg om te denken dat ik m'n examen ga verkloten.

Adios.

-Puppet                                  XXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten