zondag 4 mei 2014

4 Review • Eyeliners

Het is tijd voor iets nieuws, iets serieus, iets wat van belang kan zijn voor vele meiden (jongens). De tijd strekt voorbij en ondertussen heb ik 4 eyeliners er doorheen gejast. Bij deze ga ik je vertellen welke eyeliner mij het best en het minst beviel en waarom. 




1. Waterproof Rimmel exaggerate eyeliner €7,99
Deze eyeliner is mijn favoriet van de 4. De eyeliner heeft een lange kwasthouder en daardoor heb je meer controle over het aanbrengen. Ik draag vaak een heel dun lijntje tegen mijn wimperrand aan en met deze houder kan ik daar prima en secuur bij.
Ook is deze eyeliner waterproof en blijft letterlijk de hele dag zitten! Hoe hard het ook regende en hoe hard je ook hebt gehuild. Het gaat er niet af. Maar natuurlijk wel met make-up remover.

2. Rimmel exaggerate waterproof eye definer €7,49
Deze eyeliner heb ik 2 keer gekocht. Deze is echt fijn. Het heeft een uitschuifbaar potlood binnenin, waardoor je er langer mee doet dan met een die je moet slijpen. De liner is waterproof, maar blijft niet heel overdreven lang zitten. Maar, we moeten er toch om denken, het is een potlood. Ik breng hem meestal aan op mijn waterlijnen boven en onder als ik voor een meer gewaagde look ga voor een feestje of bij het uitgaan. Op de achterkant zit een klein sponsachtig gevalletje waarmee je het potlood een beetje kan uitblenden. Als je het sponsje omdraait zit er een heel fijn en klein puntslijpertje om het potlood toch meer een punt te kunnen geven als het wat afgeplat is, want dat brengt wat fijner aan. 

3. Essence eyeliner pen extra long lasting €2,49
Het is een heel fijn pennetje. Hij brengt echt super lekker aan, want je hebt er grip op. Het is eenmaal een pen, dus niet heel raar. De punt is heel dun en je kan er bijvoorbeeld ook hele dunne streepjes mee maken die op wimpers lijken, wat ik soms doe. Geef net wat meer volume aan je ogen.
Het 'long lasting' gedeelte is helaas niet waar. Bij mij in ieder geval niet. Eén veeg en het is weer weg. Wel handig als je net een foutje hebt gemaakt bij het aanbrengen.
Ik gebruik deze eyeliner voor luie dagen en als ik heel even de deur uit moet. De liner brengt fijn aan en voor die prijs is het zeker een dikke aanrader!

4Rimmel Scandaleyes Thick & Thin Eyeliner €7,69

Deze eyeliner maakte mij serieus alleen maar chagrijnig. Het enige wat ik kon bedenken bij deze liner was: heb ik echt zoveel geld uitgegeven voor zo'n flut ding?
Je zou denken dat het een fijne en makkelijke liner is doordat het op een pen lijkt, dat was dus wat ik dacht. Het viel enorm tegen. De punt van de liner is te hard, het prikt in je ooglid. De punt zag er uitgedroogd uit en hoe hard je ook drukte, op je ooglid, een papiertje of wat dan ook, veel kwam er niet uit. Rot spul dus.
Al helemaal vergeleken met prijs en kwaliteit, zeg ik: no go.

So, there it is! Ik hoop dat je er wat aan hebt gehad. Vragen en opmerkingen hoor ik heel graag! (Als iemand dit leest ha ha  ha....)


-Puppet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten