dinsdag 9 juli 2013

Mijn Topshop ervaring

Topshop is een bekende Engelse winkel. Topshop is van de goede kwaliteit, is op de hoogte van de nieuwste en opkomende trends, is apart en vernieuwend en heeft heel veel verschillende stylen in het assortiment.  Precies waar ik van houd! De H&M is heel leuk, maar ik ben de kwaliteit een beetje zat. Ik wil bijvoorbeeld geen bloesjes meer die na een halfuur al slobberig en gekreukeld op mijn lijf zitten. Ik zocht twee goede broeken en gympies voor het warmere weer. Dit was mijn bestelling.




HOTPANTS MAAT 36, €36,- / BLACK HIGH WAISTED BIKINI PANTS MAAT 36, €13,- /  MOTO VINTAGE JONI JEANS MAAT W2632, €47,- / TAM FLATFORM LACE UP PUMPS MAAT 38, €31,-



Mijn ervaring met Topshop.com

De maten waren simpel: gewone Europese maten. Behalve de hoge broek. Daarvoor moest ik even een meetlint erbij pakken. Bij die broek moet je namelijk je taille meten en de lengte van het been aan de binnenkant tot aan het kruis.
De short en de hoge broek zitten heerlijk. Ik ben er erg blij mee. De hoge broek is heel erg elastisch en zit als een tweede huid op je benen. De short zit ook prima. Wel moet ik erg wennen aan de hele korten pijpjes. 
Dan de schoenen. De schoenen zitten ook prima. MAAR! Toen ik naar Amsterdam ging en dus veel ging lopen, merkte ik al snel dat dit geen lekker wandelschoenen zijn. Ze knellen mijn tenen een beetje af. In het begin merk je daar bijna niks van, maar na een tijdje begint het te irriteren en op den duur pijn te doen. Toen ik 's avonds laat thuis kwam en ze eindelijk uit kon doen, bleek ook wel waarom het zeer deed. Tussen mijn tenen had ik allemaal bloed zitten. Blijkbaar kwamen teennagels in de huid van de andere teen. Niet echt een fraai gezicht dus. Dit worden dus schoenen die ik ga dragen op korte schooldagen. Dus op een locatie waar ik veel zit en niet veel hoef te lopen, want om ze weg te doen is doodzonde en ze zijn super leuk!
De hoge bikinibroek. Ik droom er al zo lang van om in de zomer met een 50's bikini style rond te lopen. Ik zocht overal op het internet, maar bleef telkens weer terugkomen bij deze. Ik kocht alleen het broekje, omdat ik niet een totale zwarte bikini wilde hebben en omdat ik dit broekje dan met verschillende bikini topjes kon combineren. Ja, allemaal leuk bedacht, maar dan moet het broekje wel goed zitten natuurlijk. Dus ik was een beetje sip. Het is een 36, maar het zit als een 34. Heel erg jammer. 

Een tip voor mezelf: bikini's in een winkel kopen is handiger dan online en voor schoenen misschien ook wel. Je moet gewoon geluk hebben, kleinere tenen en een kleinere kont.

Dit is mijn ervaring met bestellen op Topshop.com. Hopelijk heb je hier wat aan. Ik zal zeker eens een kijkje nemen op de site en als je dit soort foutjes die ik heb gemaakt wil voorkomen, kan je ook naar de Topshop winkel gaan die dus blijkbaar al een hele tijd in Amsterdam blijkt te zitten. Fijn. Had ik dat maar eerder geweten. Welcome to my life. Haha! x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten